2 Eylül 2013 Pazartesi

Lila Cupcake Amerikan Servis :)






4 yorum :

  1. Büşracim merhaba siteni şimdi buldum. Dikişte yeniyim ilk defa yapıcam makineyi çalıştırmayi öğrendim. Düz kumaş üzerinde çalıştım biraz. İlk olarak ne dikmemi önerirsin. Bir de bu amerikan servisler tek kat kumaş mi yoksa cift kat mi yani altıda desenli mi yoksa kumaşin tersimi görünüyor. Şimdiden çok tsk ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kılavuzu iyice okuyup farklı ayarlar ve fonksiyonlara hakim olmaya çalışmak önemli :) bu arada servisler tek kat kumaş oldukça kalın bir kumaş olduğu icin cift kat yerine tek katı uygun gördüm simdiden kolay gelsin size :)

      Sil
  2. Büşracim tekrar rahatsiz ediyorum ama önerine ihtiyacim var yanitlarsan sevinirim çünkü hemen birşeyler dikmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :) hayırlı olsun dikiş deneyiminiz suan size ne önermeliyim emin olamadım mümkün olduğunca daha az detay içeren seyler deneyebilirsiniz birseyler ortaya çıkarmaktan cok makineninizin farklı ayarlarını öğrenin sabırlı olun

      Sil